Albatros

Bilgi Güvenliği Politikası

Firmamız "Bilgisayar Programlama Faaliyetleri (Sistem Veri Tabanı, Network, Web Sayfası Yazılımları ile Müşteriye Özel Yazılımların Kodlanması), Bilgisayar Danışmanlık Faaliyetleri (Donanım Gereksinimleri Gibi Donanımla İlgili Bilişim Konularında Uzman Görüşü Sağlanması, Bilgisayar Gereksinimlerinin Belirlenmesi, Bilgisayar Sistemlerinin Planlanması ve Tasarlanması, Bilgi Teknolojisi ve Bilgisayar Hizmet Faaliyetleri (Kişisel Bilgisayarların ve Çevre Birimlerinin Kurulumu, Yazılım Kurma), Veri İşleme Barındırma ve İlgili Faaliyetler (Veri Girişi, Verinin İşlenmesi, Özel Raporların Oluşturulması, Depolanması), Güvenlik Sistemleri Hizmet Faaliyetleri (Hırsız ve Yangın Alarmı, Elektronik Kasa Gibi Güvenlik Sistemlerinin Kontrolü, Kurulumu, Bakımı, Alınan Alarm Sinyali ile Sistemin Doğrulanması ve Polis, İtfaiye Gibi Birimlerin Harekete Geçirilmesi" alanında hizmet vermektedir. Firmamız gizlilik, bütünlük ve tüm fiziksel ve elektronik bilgi varlıklarını korumayı taahhüt etmektedir. Bilgi ve bilgi güvenliği gereksinimleri kurumsal hedeflerimiz ile aynı doğrultuda olacaktır. Firmamız yönetimi değişime açık, iyi eğitim almış, konusunda yetkin personel istihdamı sağlayacak ve sektör içerisinde rakiplerimizle rekabeti sağlayacak finansmanı sağlamak, yeterli donanım ve altyapıyı bulunduracaktır. Bu altyapı ve personel ile birlikte gerekli finansmanda sağlanacaktır. İş sürekliliği ve acil durum planları, veri yedekleme prosedürleri, virüslerden ve bilgisayar korsanlarından sakınma, erişim kontrol sistemleri ve bilgi güvenliği ihlal bildirimi temel faaliyetlerimizin temel taşlarını oluşturacaktır. Yapılan risk değerlendirmeleri sonucunda elde edilen açıklıklar ve tehditler bertaraf edilerek müşteri ve personelimizin bilgilerine güvenli erişim sağlanacaktır.


Ayrıca risk değerlendirmeleri sonucunda amaçlarımızı belirleyip bu amaçlarım başarılması için gerekli olan kaynaklar ve şartlar sağlanacaktır.


Bu politikayı gerçekleştirmek için başta çalışanlarımızın Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi şartlarını çalışma biçimi haline getirmelerini beklemekteyiz. Tüm personel ve belirli üçüncü tarafların Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ile ilgili uygun eğitimleri alması sağlanacaktır.


Bilgi güvenliği ile ilgili uygulanabilir şartlar ve bu şartların getirdiği fırsatlar ve gereklilikler yerine getirilecek ve bu şartlar sürekli iyileştirilecektir. Ayrıca firmamızın, personelimizin ve tüm ilgili tarafların bu sisteme adaptasyonu sağlanacaktır.


Bilgi Güvenliği Politikamız yılda bir kez ya da firmamızla ilgili önemli değişikliklerin olması durumunda uygunluğunu, doğruluğunu ve etkinliğini sağlamak için yönetim ve birim sorumlularının katılımıyla gözden geçirilmekte ve güncelliği sağlanmaktadır.